ahlan wasahlan..


Sunday 18 December 2011

::..SAAT' ITU...SEMAKIN DEKAT..::


.........♥.....♥
........♥..lօνε ALLAH...♥
.....♥..lօνε ALLAH ...♥
...♥..lօνε ALLAH ოմƈ...♥
..♥...lօνε ALLAH ოմƈհ......♥.................♥......♥
... .......♥....lօνε ALLAH ოմƈհ ...♥.........♥...lօνε ALLAH.♥
♥.....lօνε ALLAH ოմƈհ ....♥.....♥..lօνε ALLAH ოմ.♥
♥..... lօνε ALLAH ოմƈհ ....♥..♥.llօνε ALLAH ოմƈհ.♥
.♥.....lօνε ALLAH ოմƈհ ....♥♥..llօνε ALLAH ოմƈհ..♥
..♥.....lօνε ALLAH ოմƈհ ...♥..lօνε ALLAH ოմƈհ ..♥
...♥....lօνε ALLAH ოմƈհ lօνε ALLAH ოմƈհ lօνε ..♥
.....♥....lօνε ALLAH ʂօ ოմƈհ lօνε ALLAH ʂօ ოմƈհ ..♥
........♥....lօνε ALLAH ʂօ ოմƈհ lօνε ALLAH ʂօ ..♥
...........♥....lօνε ALLAH ʂօ ოմƈհ lօνε ყ..♥
...............♥...lօνε ALLAH ʂօ ოմƈհ.♥
..................♥...lօνε ყօմ ʂ..♥
.....................♥..lov..♥
......................♥..♥
.......................♥
........................♥







Alhamdulillah..pagi yg sgt indah.. (^_^)
Segala puji hanya untuk-Nya,
Yang telah menghidupkan aku kembali..
Entah mengapa pagi pada hari ini aku merasakan bahawa pagi ini lain berbanding pagi-pagi sebelumnya..
Adakah ini pagi yang terakhir buat kehidupanku di dunia?

 Meskipun begitu,
Aku sudah tekad!
Tekad untuk ber'uzlah..
Mahu perbaiki hati yang kian gersang dengan vaccine TAUBAT!
Insya-ALLAH~


Usai solat dhuha,
Aku merasakan Dia memanggilku,
Kembali bermunajat pd-Nya,
Setelah sekian lama aku menanti saat aku telah byk mengundang kemurkaan-Nya,
Biar!
Biar mata ini bengkak!
Kerna mata ini bkn milikku!
Malaikat Raqib & Atid menjadi saksi!
Lantas, entah mengapa aku merasakan bahawa Dia membawaku,

Dgn menggerakkan hatiku utk ber’khalwat’(menyendiri) & ber’uzlah’(mengasingkan diri)..
Hati & rohku sudah terlalu jauh..
Terlalu jauh!
Aku alpa.
Alpa dgn perkara yg sementara & hanya merugikan kehidupanku di alam barzakh & alam akhirat.
ASTAGHFIRULLAH! (T_T)
Aku ingin pergi ke tempat yg sgt jauh!
Sangat jauh~ (T_T)
Aku mohon,
Agar kalian mengirimkan doa buat ‘abdu-Nya yg hina ini..
Mohon doakan agar rasa CINTA ini berterusan!
Rasa CINTA pd-Nya & pd sayyiduna Nabi Muhammad sallallahu ‘alaihi wasallam..
Insya-ALLAH..
.: Bila waktu telah memanggil :. ♥




Dari riak wajah ada pancaran dakwah, dalam tutur bicara ada gema tarbiah, dalam gerak langkah ada semangat mujahidah, kita lupakan wajah yg layu, kita tinggalkan bicara pilu, kita kuburkan langkah yg lesu, bangkitlah perjuangan ! tatkala yg haq mendabik megah, dan kebatilan akur menyembah, ALLAH tahu, kita pernah menyeka peluh dan air mata demi Islam tercinta ♥
 Satu lagi perkara yang menghantui aku..
Bilakah saat aku mati?
Adakah sebentar lagi, esok, lusa, minggu depan, bulan depan, tahun depan?? (T_T)
Air mata ini untuk Engkau YA ALLAH!
Waktu dhuha menjadi saksi!



SAAT Ikatan KEPALA di BUKAKAN..
SAAT Ikatan KAKI di LONGGARKAN..
SAAT Rautan WAJAH di CIUMkan ke TANAH..
SAAT Sekujur TUBUH di ARAHkan ke KIBLAT..
SAAT Dinding PAPAN di TUTUPKAN..
SAAT Himpunan TANAH di TIMBUSKAN..

SAAT Mulai KEGELAPAN..
SAAT Mulai di TINGGALKAN..
SAAT Mulai TALKIN di BACAKAN..
SAAT Mulai SANAK SAUDARA PULANG..Meninggalkan kita yang mulai SENDIRIAN..
SAAT Menanti MUNKAR NAKIR TIBA..

SAAT itu..Bagaimanakah KITA..

APAKAH kita telah BERSEDIA..
APAKAH kita telah punya JAWAPAN..
Pada setiap SOAL BICARA..
Yang terus akan DITANYA..

SAATnya KITA telah kembali KEPADA-NYA...

"MUHASABAHLAH DIRI..Mulai SAAT ini...SEBELUM bermulanya 'SAAT' itu..

No comments:

Post a Comment

Muslimah Mukminah Mujahidah